Pre Vaše aplikácie a za určitých podmienok aj pre zariadenia, ktoré zabezpečujú chod vašej kancelárie poskytujeme technickú podporu v niekoľkých úrovniach.
SLA – Service Level Agreement – Dohoda o úrovni podpory:
SLA 5/8 – od pondelka do piatka 8:00 – 16:00
SLA 7/8 – od pondelka do nedele 8:00 – 16:00
SLA 5/24 – od pondelka do piatka – NON STOP
SLA 7/24 – od pondelka do nedele – NON STOP
s reakčnými dobamy (RT – response time)
RT 48 – do dvoch pracovných/kaledárnych dní
RT 24 – do jedného pracovného/kaledárneho dňa
RT 2 – do do dvoch pracovných/kaledárnych hodín
Systém technickej podpory je na adrese: https://abask.freshdesk.com, pre zadávanie požiadaviek treba mať aktívny účet.
Pre rýchle zadanie požiadavky na podporu kliknite na Technická podpora na ľavej strane.
Veľa problémov sa opakuje a preto skôr ako zavoláte pozrite sa do nášho manuálu, či tam riešenie nenájdete.